evento

Spanish German Symposium on Applied Computer Science – Virtual (SGSOACS-V) – Third meeting 24 febrero 2021

Título: Spanish German Symposium on Applied Computer Science – Virtual (SGSOACS-V) – Third meeting

Fecha: Miercoles, 24 de febrero de 10:30 a 12:00

ProponenteInmaculada Medina Bulo (inmaculada.medina@uca.es)

Ponente: David Corral Plaza (Universidad de Cádiz)

Actividad: Conferencia Virtual (ACT desarrollada por google meet o videoconferencia)

ResumenThis event, which is organized in its virtual edition under the umbrella of the UCASE Software Engineering, WSN/IoT and Network Security, Information Security and Privacy Research Groups, was born to celebrate the ongoing fruitful collaboration in the area of applied Computer Science between the University of Cádiz and Frankfurt University of Applied Sciences in Germany. In its inception, the goal of the symposium is to present highly speculative research as a series of talks followed by open questions and debate. The symposium is open to participants from any Spanish or German speaking countries. The working language of the event is English. The program includes exciting talks from different application areas in Computer Science. We are happy to invite any student, researcher, or professional interested in the topics to join us and participate in the event. We hope that this will contribute to foster collaboration within the Spanish-German community of Computer Scientists, to strengthen interactions, and to increase the quality of our current and future research. The third virtual meeting is on February 24th at 10.30 a.m. and the talk “Processing Heterogeneous Data in the Internet of Things” is giving by David Corral Plaza. Please join us on ZOOM: https://fra-uas.zoom.us/j/89243675881 Meeting ID: 892 4367 5881 Passcode: 917867 By the way: By contract with the Frankfurt University of Applied Science, the Zoom meeting will be hosted by a data center in Europe.